Πριν από ένα, περίπου, χρόνο η «Κίνηση
Μαβίλη» επιχείρησε με επιτυχία ένα διαφορετικό τρόπο διαχείρισης του
αστικού πολιτισμού. Ενεργοποίησε το εγκαταλελειμμένο θέατρο «Εμπρός»
στου Ψυρρή, με τη συμμετοχή δεκάδων καλλιτεχνών και τη συμπαράσταση των
κατοίκων της περιοχής.
Η ελπίδα ότι κάτι πάει να αλλάξει, ότι κάτι νέο και υγιές γεννιέται στο ξεγραμμένο κέντρο της Αθήνας, καταρρακώνεται από την απαράδεκτη απόφαση της ΕΤΑΔ (Εταιρεία Διαχείρισης Ακινήτων του Δημοσίου) να την εκπαραθυρώσει από το θέατρο «Εμπρός», προτάσσοντας διάφορες δικαιολογίες.
Ποτέ οι κυβερνήσεις στη χώρα μας δεν μπόρεσαν να κατανοήσουν και να στηρίξουν παρόμοιες πρωτοβουλίες. Αντίθετα, τις έβλεπαν πάντα σαν επικίνδυνες κινήσεις (στην καλύτερη περίπτωση κάποιων ιδιόρρυθμων τύπων με ασαφή καλλιτεχνικό και ιδεολογικό προσανατολισμό).
Η Πολιτεία, ειδικά τώρα, δεν έχει την ικανότητα ελιγμών. Είναι εγκλωβισμένη στην εσωστρέφειά της, ανίκανη να αντιδράσει.
Μέχρι το υφ-υπουργείο Πολιτισμού να καταλάβει, να συσκεφθεί, να αποφασίσει, να δράσει, θα έχουν έρθει οι επόμενες εκλογές.
Γι ‘ αυτό, η Κίνηση Μαβίλη πρέπει να κρατηθεί στο χώρο ζωντανή, έξω από «νόμιμες» λύσεις.
Η ελπίδα ότι κάτι πάει να αλλάξει, ότι κάτι νέο και υγιές γεννιέται στο ξεγραμμένο κέντρο της Αθήνας, καταρρακώνεται από την απαράδεκτη απόφαση της ΕΤΑΔ (Εταιρεία Διαχείρισης Ακινήτων του Δημοσίου) να την εκπαραθυρώσει από το θέατρο «Εμπρός», προτάσσοντας διάφορες δικαιολογίες.
Ποτέ οι κυβερνήσεις στη χώρα μας δεν μπόρεσαν να κατανοήσουν και να στηρίξουν παρόμοιες πρωτοβουλίες. Αντίθετα, τις έβλεπαν πάντα σαν επικίνδυνες κινήσεις (στην καλύτερη περίπτωση κάποιων ιδιόρρυθμων τύπων με ασαφή καλλιτεχνικό και ιδεολογικό προσανατολισμό).
Η Πολιτεία, ειδικά τώρα, δεν έχει την ικανότητα ελιγμών. Είναι εγκλωβισμένη στην εσωστρέφειά της, ανίκανη να αντιδράσει.
Μέχρι το υφ-υπουργείο Πολιτισμού να καταλάβει, να συσκεφθεί, να αποφασίσει, να δράσει, θα έχουν έρθει οι επόμενες εκλογές.
Γι ‘ αυτό, η Κίνηση Μαβίλη πρέπει να κρατηθεί στο χώρο ζωντανή, έξω από «νόμιμες» λύσεις.